Job 32 van 75


Report this listing

Solliciteren



CRM & PRINT SUPPORT


Functie

  • Zorgvuldig invoeren, controleren, aanpassen en bijwerken van gegevens in ons CRM-systeem om de nauwkeurigheid en relevantie te waarborgen.
  • Proactief volgen van ontwikkelingen in de sector en actualiteit om onze database te verrijken.
  • Ondersteunen van collega's en interne gebruikers bij het gebruik van het CRM.
  • Verzorgen van diverse afdruk- en kopieeropdrachten, inclusief speciale verzoeken zoals diverse formaten, afwerkingen, inbinden en plastificeren.
  • Assisteren bij het ontwikkelen van ons persoverzicht, inclusief opmaak, druk en distributie.
  • Beheren van kopieerapparatuur en bijbehorende voorraden, inclusief onderhoud, vervanging van verbruiksgoederen en plaatsen van bestellingen.
  • Deelname aan de interne helpdesk voor alle kopieerapparatuur.

Beheren van aangetekende post en voorbereiden van Bpost-zendingen.

Bedrijfsprofiel:

Onze klant is een organisatie die zich inzet voor de bedrijfswereld in België.

Jouw profiel

  • Waardeert consistentie en precisie in het werk.
  • Ervaring met gebruikelijke computertoepassingen en kennis van kopieer- en afdrukapparatuur.
  • Sociaal, behulpzaam, flexibel en nauwgezet in het werk.
  • Sterke punctualiteit.
  • Nieuwsgierig en geïnteresseerd in de actualiteit.
  • Goede beheersing van zowel Nederlands als Frans. Taalcursussen worden aangeboden om taalvaardigheid verder te ontwikkelen.
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • De kans om deel uit te maken van een vooraanstaande organisatie die ruimte biedt voor persoonlijke groei.
  • Een warme en collegiale werksfeer binnen een jong, professioneel en betrokken team.
  • Voltijdse overeenkomst voor onbepaalde duur met een aantrekkelijk pakket aan extralegale voordelen.
  • Uitstekende locatie in het centrum van Brussel, op loopafstand van het Centraal Station.
  • Interesse? Solliciteer nu en maak deel uit van ons enthousiaste team dat zich inzet voor de vooruitgang van de Belgische bedrijven!

Planet Group Interim is lid van Federgon | btw BE.0479.483.866| VG.904/BUO|W.INT.796 | BXL 20315-405-2022 1125

VG.904/BUO

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht